שופרסל משיקה סדרת מוצרי חלב במחיר נמוך: "עולם אחר של צרכנות נבונה, הוגנת ושקופה"

צבי הדס 1 Comment on שופרסל משיקה סדרת מוצרי חלב במחיר נמוך: "עולם אחר של צרכנות נבונה, הוגנת ושקופה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שופרסל מרחיבה את פעילותה במותג הפרטי עם כניסתה לתחום החלב ומוצריו ומשיקה מוצרים ב-4 קטגוריות: חלב טרי 3% ו- 1%; שוקו טרי 2% בשקיות ובקרטונים; שמנת להקצפה 38%; גבינה צהובה וגבינה צהובה מגורדת. בהמשך יושקו מוצרים בקטגוריות נוספות, ביניהן: חלב מועשר, גבינת גאודה, חלב ללא לקטוז, גבינות מוצרלה וגבינות שמנת.

מוצרי החלב והשמנת ייוצרו עבור שופרסל על ידי מחלבת רמת הגולן. הגבינות הצהובות מסוג הגאודה, ייובאו מחברת Campina מהולנד, חברה המחזיקה את המחלבה הרביעית בגודלה בעולם. גבינות הפרמזן ייובאו מחברת Zanetti מאיטליה, חברה מהגדולות באיטליה לייצור פרמז'ן. גבינות האדם ייבואו מחברת  Berglandmilch מאוסטריה, שהיא החברה הגדולה בתחומה במדינה ומהמובילות בעולם בתחום זה.

עדיין לא ברור מה יהיה ההכשר של מוצרי החלב אולם נדמה כי הציבור החרדי לא יהנה כרגע מהבשורה הצרכנית החדשה.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל אמר הבוקר כי "שיתוף הפעולה בין שופרסל לבין מחלבות הגולן מבטא את מדיניות החברה לתמוך בתעשיות המקומיות בכלל ובספקים הקטנים והבינוניים בישראל בפרט. אנו מזמינים את קהל הלקוחות שלנו להתנסות במוצרי חלב איכותיים, המיוצרים ברמת הגולן מחלב שמקורו בפרות הגולן ולחוות עולם אחר של צרכנות נבונה, הוגנת ושקופה".

ואלו המחירים המומלצים.
חלב 3% בקרטון – 5.30 ש"ח, מחיר מפוקח של 5.90 ש"ח.
חלב 1% בקרטון – 5.40 ש"ח, מחיר מפוקח של 6.30 ש"ח.
שמנת לקצפת 38% – 5.90 ש"ח, מחיר מפוקח של 6.60 ש"ח.
גבינה צהובה במעדניה – 37.90 ש"ח, מחיר מפוקח של 45.40 ש"ח.

הפעיל החברתי איציק אלרוב כתב היום בדף הרשת החברתית שלו "במאבק של שופרסל מול תנובה, שטראוס וטרה – אני עם שופרסל. קונים שם? תנו לה את היכולת להחליש את שליטם המוחלטת של שלושת התאגידים הללו בחיינו, והעדיפו את מוצרי החלב של המותג הפרטי שלה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה חלב לא עולה 3 שקל???